tisdag 2 juli 2013

Semester!

Nu har jag semester! Jag ska lata mig, jobba i trädgården, titta i andras trädgårdar och bli inspirerad, jag ska ta dagen som den kommer. Hoppas vädret blir hyfsat inte för varmt och inte för regnigt.

Utflykten till jordbruket dag i Julita blev en trevlig erfarenhet om det passar blir det nog en tur även nästa år, Arrangemanget var välordnat och vi fick en mycket bra plats, tyvärr kom regnet lite för tidigt, alla besökare flydde två timmar före stängning då åska och regn drog in över sjön.





Om regnet håller sig borta ska jag ta fram mina ullsäckar och börja rensa och tvätta ull, jag har nog sådär en 10 säckar ull att ta hand om. Spinnrockarna står i uthuset och väntar på att få komma fram, tovning ska det också bli nu när man kan vara ute och hålla på. Vi får se vad skaparlusten hittar på...

/ Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar