måndag 13 maj 2013

Växtloppis

Nu är det dax, loppisen öppnar!


Jag hoppas att jag hinner bli någorlunda färdig, jag har tänkt att hålla öppet i min växtloppis under pingsthelgen.
Vädret ska bli bra så det kommer att vara öppet både lördag och söndag mellan 11.00 -15.00. Hoppas många hittar hit.
Har du inte varit här tidigare kan du nå mig på blomsterkorgen@live.se eller via
telefon 070-2158668 för att få en vägbeskrivning.
 






Jag har veckan på mig, så om vädret bara fortsätter att vara bra hoppas jag att jag hinner bli klar med omplanteringen av alla övervintrade plantor och att mina tomatplantor ska hinna att växa på sig. Tagetesen har börjat att visa knoppar så kanske att några hinner att slå ut till innan pingst. Jag hoppas även hinna kruka lite från mina perenner i rabatterna.

Eventuellt kommer jag även att få besök av en tjej som har med sig plantor som hon har till försäljning.

Nu är kvällen sen så jag får nog skriva mer i morgon
Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar